Toote tellimine telefoni teel

18.07.2019

EKÜL tarbijanõuanne

Mitmed kauplejad pakuvad oma tooteid ja teenuseid telefoni teel. Kuigi sellisel viisil on kaupu ja teenuseid tellida mugav ja võib-olla ka soodsam, pead olema tähelepanelik.

– Toodete ja teenuste tellimisel telefoni teel tutvu kindlasti pakkumise tingimustega, tee kindlaks toote hind ning tellitud kauba tagastamise võimalused juhuks, kui toode ei sobi.

–  OLULINE! Müügikõne ajal antud suuline nõusolek lepingu sõlmimiseks ei ole siduv! Nõustumine on siduv alles siis, kui oled oma tahet kauplejale kinnitanud e-posti või kirja teel. Kaupleja ei või tooteid saata ainult telefoni teel saadud kinnituse peale.

– Kui Sa pole pakutud kaupa tellinud, aga Sulle saadetakse siiski pakk ja arve, siis ära jäta seda tähelepanuta. Anna kauplejale teada, et loobud saadetisest. Sellega väldid hilisemaid rahalisi nõudeid.

 

Vaata ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti nõuandeid erinevate müügiviiside kohta:  https://www.ttja.ee/et/tarbijale/erinevad-muugiviisid