Tarbijakaitseametisse tehti möödunud aastal rekordiliselt kaebusi, põhjuseks tarneraskused ja ostjate teadlikkuse kasv

01.02.2023

Tarbijakaitseameti sõnul on neile tehtavate kaebuste hulk võrreldes viimaste aastatega tublisti kasvanud. Rahulolematuse kasvutrend osutab ühelt poolt ikka sagedamini kimbutavatele tarneraskustele, teisalt aga ka netiostude üha suurenevale populaarsusele. Nende tõsiasjade kõrvalt näitab selline trend aga meie inimeste tõusvat teadlikkust nii enda õigustest kui ka kaupmehe kohustustest.

Rohkelt rahulolematust tekitab see, kui kaup ei jõua ette nähtud ajaks e-poest kohale. Lisaks käib palju vaidlusi mitmesuguste teenuste osas. Nende alla käivad näiteks erinevad ehitus- ja remontteenused, aga ka elektroonilise side-, samuti kultuuri- ja sporditeenused

Loe edasi: Pealinn.ee