Pretensiooni esitamine kauplejale või teenusepakkujale

29.09.2019

EKÜL tarbijanõuanne

Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada kauplejale pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.

Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument ja pöördu viivitamatult kaupleja poole. Tee seda hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.

Sama kehtib ka juhul, kui oled ostnud teenusepakkujalt teenuse. Teenuse korral on Sul õigus esitada teenusepakkujale pretensioon kahe aasta jooksul alates teenuse kättesaamisest.

Infot puudusega toote tagastamise kohta leiad Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti veebilehelt https://www.ttja.ee/et/tarbijale/puudusega-toote-tagastamine